úterý 21. prosince 2010




 Vánoce 2010 a už mám vítěze v kategorii nejkrásnější, nejroztomilejší balicí papír!!! 
Už máte taky ten ,,svůj,,? 
Krásný den moji zlatí

6 komentářů:

  1. super! já jdi koupit balící papír až dnes :D tak snad taky najdu nějaký roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám lepší :-) zabalila jsem vám do něj dárky :-) Ikdyž, tenhle taky nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. mám takový nemístný dotaz, ta profilová fotka a ty ostatní, to bylo foceno v Karviné ? :D já jenom jestli mám dobrý orientační smysl :D jinak papír velice nápaditý! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten je krásnej! :) já jsem koupila jenom takový obyčejný zelono zlatý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Topol: Ano tvůj orientační smysl je vynikající!
    Díky za milé komentáře

    OdpovědětVymazat