sobota 25. června 2011

nostalgia










A je to tady. Sice ještě STÁLE kurnikšopa nemáme po zkouškách, ale i přesto cítím nostalgii.
Když jsem nastupovala do prvního ročníku na vysokou školu do cizího (!! yes !!) města, vůbec jsem nevěděla co že mě to čeká (což je jasné, kdybych to věděla, tak se na školu vykváknu, neboť bych spatřovala ve faktu jistoty nehoráznou nudu).
A teď? Sedím s krunýřem na krku kvůli namoženým krčním svalům. Z čeho? z učení!
Tyhle kousky (myslím tím fotky) jsou starší, jsou foceny během roku a ta úplně první je úplně nejstarší (skoro celý rok!!).
Vysoká škola mě naučila: mít rád, a to mít rád hodně (mambuli, barunku a mě samozřejmě, pak ještě takového jednoho muže). Učit se, a to učit se hodně (viz můj krunýř). Starat se o sebe a to starat se o sebe hodně ( nákupy v Albertovi, pravidelné návštěvy menzy). Kalit, a to kalit hodně (Účko pod oknem je zkártka Účko pod oknem). Psát a to psát hodně, o mých vzpomínkách, o našich zážitcích (to aby měly vnoučata co číst).
Od tohohle světa mě dělí léto. 
A mohu Vám upřímně říct, že ačkoliv mám ještě zkoušky, už teď se nemůžu dočkat nového semestru.
Thank you Olomouc :* I love u.

6 komentářů:

  1. máš tam chybu nenapsala si tam ze miluješ zrzečku ale mambuli:*:)pavlínka

    OdpovědětVymazat
  2. :) Pavlínko, to jsem psala já Zrzečka :P a mambuli zbožňuju to je víc než jasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. pavlíííno:) tobe patri do ruky fakt jenom ta raketa, ty s tou klavesnici nadelas teda pekne zmatky...

    OdpovědětVymazat
  4. Trošku Vám závidím takový přátelství, že jste se tak našli, je tu super! Ať Vám to dlouho vydrží:-)

    OdpovědětVymazat
  5. no jste skvělé, slečny! :)))

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem sice v Olomouci (skoro) doma, ale nedám na ni dopustit. :) a já se sice momentálně těším na prázdniny a děsím se dalšího semestru (=zkouškového). A jedna z fotek mi připomíná, že už jsem předlouho nebyla v Liquidu :D

    OdpovědětVymazat