pátek 1. července 2011

Cool blogger




Mám pro vás snadný a pregnantní návod jak se stát nejlepší bloggerkou na celém světě!
1. Jíst jedině MAKRONKY, nic jiného, denní dávka 2 KUSY, říkám nic jiného!!! / makronky jsem jedla poprvé ve středu. 
2. Fotit se na úžasných dokonalých místech, nejlépe v outfitu ve kterém byste nešly vynést ani koš, nasadit soustředěný výraz, fotit se jedině v brýlích! image ne :D / mé nové úžasné šaty jsem si koupila ve slevách nedávno a nosila bych je klidně každý den, jednou jsem v nich dokonce i spala!
3. Fotit si vaše úžasné vychrtlé dokonale oholené nohy v zrcadle, pac zrcadlové fotky jsou zaručeně nejlepší! / na mých nohách jsou tak možná svaly a o těhle botách si můžu nechát zdát!

Slečna Mambule neuspěla v bodech 1 2 ani 3
Děkuji za pozornost :D

10 komentářů:

  1. Puso, ty máš ty šaty! Hrozně jsem je chtěla, ale ve výprodejích velikosti M pouze, že. Závidím :)

    Btw makronky z 28. října? Kde tam?!

    OdpovědětVymazat
  2. jéé kurňa všichni mluví o makronkách co to jee jak to chutnáá! já to chci taky vědět :D
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já je mám z Olomouce a sehnala jsme dokonce XS huhuuu! zato zítra jdem se zrzečkou na slevy do HM v Ostravě ;)
    Objevila jsem nový obchod, nedaleko náměstí, jak máš Baťu, tak jakoby ta ulička směrem k mostu ;) mají to tam úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten článek mě pobavil:-D Jinak šaty Ti sluší! Odkud je máš?:-)http://lepele-mele.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. hehe mám je z HM kolekce Conscious Collection-jsou právě ve slevách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě včera jsem poprvé byla v čokoládovně , kde mají ty makronky (v Ostravě)... je to tam kouzelné :)... Mambule, nechodila jsi náhodou na Orlovský gympl? :D

    OdpovědětVymazat
  7. A kde je teda ta čokoládovna s makronkama ? děkuju, už na ne slintám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostrava Karolína + Ostrava centrum naproti Bati ;)
      Doporučuju zajít do Karolíny, čokoládovna je tam stylizovaná jako kavárna ;)

      Vymazat
    2. Děkuji za tip. Už se tam těším. Zdraví. Barča

      Vymazat