pátek 29. července 2011

Daniel



¨


Fotky tady přidává Mambule, TAKŽE záhadnou TEČKU NA MÉM NOSE (fotka no. 1) raději neřeším :D

Byly jsme v Danielovi.

Na poslední fotce můžeš mezi námi hledat pět rozdílů
-> Nápověda: rozdíly hledej v náladách.
-> Nápověda 2: Mambuli čeká filmový (a nejen to!) večer s mužem, Zrz došla z osmihodinové "šichty" a muže neviděla tak sto let. Čeká ji doma čínská polívka.

Už máte ? :P

P.S. : miluju její idiotský výraz, někdy tak na mě kouká, když je opilá :P

6 komentářů:

  1. kam jste razily tak vyšňořené? .) sluší vám to!

    OdpovědětVymazat
  2. M! -> já jsem vyšňořená z práce, ale abych řekla pravdu, je to můj denní outfit, takový letní :D (aneb ať žije letošní léto)
    Děkujem :o)

    OdpovědětVymazat
  3. ze 100 let pche :D
    jo a ten kabat privez ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm Daniel, mám v plánu zítra :) Jste kočičky!

    OdpovědětVymazat