úterý 23. srpna 2011

Palet

Dneska jsem měla chuť na malou změnu a připravit pro naše úžasné čtenáře překvápko ve formě kosmetického postu, tento je první. Vyfotila jsem přípravky, kterými se maluji každý den a jsem s nimi spokojená, ke každému navíc přidávám svůj komentář a hodnocení. 
Snad se Vám bude post líbit!
Mambule

Make- up je trochu tmavší než jsem čekala, takže jej kombinuju se světlejším a tím docílím nejlepšího efektu. 
3/5

Oblíbila jsem si značku NYC, kterou můžete běžně sehnat v drogerii Rossmann, pudr je úžasný, uvnitř najdete  zrcátko a houbičku, aplikuje se skvěle a není příliš sypký. 
5/5

Snad nejoblíbenější věc, tvářenka, bez ní se doopravdy neobejdu (a taky bez rtěnky). Ten kdo ji nepoužívá tak by měl začít, bude opravdu překvapen! Asi před půl rokem jsem objevila v HM tuhle tvářenku, používám ji půl roku, každý den a jak si můžete všimnout je jí stále dost, takže dlouho vydrží a nanáší se nejlépe štětečkem. 
5/5

Dlouho jsem sháněla oční linky v podobě fixu (používáte raději fix či tekuté linky?) a já šmudla NAŠLA! Sice od prvního použití mi příjdou trochu vyschlé a málo černé, ale když přitlačíte je to hned lepší. 
4/5

Já s řasenkama nikdy neměla problém, snad každá mi sedla a skvěle natočila řasy, tenhle povedený kousek k nim určitě patří. Šteteček je mírně zkroucený a štětinky jsou krátké, používám ji půl roku a potřebuju novou!
4/5

A na závěr to nejlepší. ČERVENÁ RTĚNKA, která mi změnila život (heh), díky ni si aspoň trochu můžu připadat jako smyslná Francouzska. NOSTE ČERVENÉ RTĚNKY!!!
5/5



5 komentářů:

  1. rtěnky nenosím vůbec, sice jsem se kdysi snažila najít ideální odstín červené, který by mi seděl k pleti, ale nenašla.
    a na linky používám fixu - Astor, vyzkoušela jsem už několik značek, ale Astor vyhrává na plné čáře. 10/5 :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam ruze/rtenky rada akurat ze som leniva sa tak celkovo namalovat ja si len dam puder,spiralu..niekedy ocne tiene a idem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Where can we see what the finished "look" is like? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Oukej, i will pic some photo for Rachel ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasim s rasenkou, me rasy jsou vcelku rovne, chodim na chemickou trvalou jednou za 6/7 tydnu ke kosmeticce... v lete jsem na to kaslala a kamaradka mi doporucila tuhle rasenku a.... natocila jako zadna jina... opravdu vyborna!

    OdpovědětVymazat