pátek 26. srpna 2011

Swim!



Plavky New Yorker, Klobouček F&F

Ať si říká kdo chce co chce, já se hrozně moc těším! Na začátku září jedeme s mým Jackem směr Croatia. Chápu, že mezi Vámi budou jak příznivci / nepříznivci této země. (patřím mezi příznivce: na Chorvatsku mě baví jejich příroda, skály v kombinaci s mořem, budovy,  krásné čisté moře, jídlo! kdo by odolal grilované rybě s úžasným chlebem a skvělým salátem?)
Ihned potom, co jsem se dozvěděla, že už 10. 9 se budeme slunit, první reakce byla POTŘEBUJU PLAVKY! Včerejší odpoledne jsem strávila celá upocená  pobíháním po Avionu (obchodní centrum v Ostravě), navíc jsem ještě nakupovala dárky pro maminu, dneska má narozeniny.
Nevěřili byste, že výjma jednoho obchodu (kde jsem si taky plavky koupila) byly plavky FUČ! Musím podotknout, že to byla věru výhodná koupě: horní + spodní díl dokupy 149 korun dámy a pánové!!!
Klobouček určitě znáte z minulých postů, dělá mi společnost celé prázdniny, tak doufám, že se mi bude hodit!

8 komentářů:

  1. jee tie plavocky su super, podla mna si lepsie poriadit ani nemohla :)))
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. a navíc jsou vážně krásný! tak si to u moře užijte!

    OdpovědětVymazat
  3. nadherny plavky i klobouk..v chorvatsku je urcite uzijes.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. super plavky aj klobuk je skvely!! peknu dovolenku potom :)

    http://veronikaflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Love your blog!

    Follow me if you like my blog and let me know it!
    I'll follow you back. :)
    zizi
    www.zizibloom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty plavky jsou super, vubec nevypadají new yorkerovsky .)

    OdpovědětVymazat