úterý 6. září 2011

Random calling


Nový HM Magazine! Určitě si pro něj zajděte, je plný inspirace


No nemohla jsem je tam (HM) nechat za 30 korun PCHE! Líbí se mi, že jsou hodně RETRO a to já ráda :)


Věděli jste, že v Ikea prodávají bloky? to je jeden z nich, ikdyž žijeme v době notebooků, já si nemůžu pomoct, je to úžasný pocit sedět na přednášce a psát si do nového nepopsaného tlustého bloku!


Jedu k moři a chtěla jsem je vyzkoušet..nalepovací lak na nehty..Sephora sleva na 50 korun, máte s tím nějaké zkušenosti?

Dneska jsem po dlouhé době jela nakupovat s mamulkou, nic jsem nesháněla, ale přesto jsem si pár nových věcí pořídila, asi největší radost mám z levných slunečních brýlí a úžasného bloku!

Mambule





6 komentářů:

  1. a kolik stal ten zapisnik v ikee??:)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud si členkou Ikea Family tak jen 59 kč, pokud ne tak 79 kč (ale i to není vůbec špatné!)

    OdpovědětVymazat
  3. jo, je tam hodne inspirace

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  4. pořád trpím tím, že nejsem členem Ikea family! diskriminace, ani extra párek nedostanu! :D
    http://chestnut-territory.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Není problém se zdarma zaregistrovat ;)

    To povlečení miluju!

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra, tak blog z Ikey ROZHODNĚ musím mít, ať už to znamená jet kvůli tomu hodinu na okraj Prahy!

    OdpovědětVymazat