čtvrtek 1. září 2011

Teacher


K dnešnímu postu mě ispirovaly 2 věci: 1. dneska je první školní den, školácí bulí, vysokoškoláci se jim smějou. 2. naprosto úžásná fotostory s mou oblíbenou bloggerkou Danny Rose (kterou určitě dobře znáte) TADY!

1. fotka značí to, když chcete, hrozně moc chcete, mít každý den nový post, ale ve vašem okolí není nikdo, kdo by Vás chtěl vyfotit! grr! Dneska jsem byla ve městě, šla jsem si pro novou občanku, celá já se nepodívala kdy mají úřední hodiny (teď má přijít smích)
2. i JÁ dokážu být BAD TEACHER (pro někoho zase manažerka, která ho komanduje v meetingroomu ;), fotku jsem pořídila včera, když jsem byla u babičky, byla jsem naprosto nadšená z jejich brýlí, hned sem si je musela vyzkoušet! Moje babička má 68 a přes ty brýle jsem naprosto nic neviděla :D Ale i tak, no nejsou boží?

Mambule

3 komentáře: