středa 8. srpna 2012

Wait for Mallorca


Počkejte si na fotky z Mallorcy :)

P.S.: Co jsem se na Mallorce naučila?


Užívat si pohody před tím, než vylezu k vodě. Dobrá průprava na ještě pohodovější pohodu.


Sušit si vlasy ručníkem tak, abych si je neničila. A u toho si udělat pohodu.


Chodit v hotelu po schodech, nikoliv jezdit výtahem. V knize "Francouzky netloustnou" se píše, že je lepší chůze a schody než židle a výtah. 


Naučila jsem se něco o sobě. K naprosté dokonalosti mého rána nikdy nestačila dobrá, pořádně napěněná káva. Nikdy. K tomu totiž musím ještě přidat jeden z mých oblíbených songů, abych na lidi nevrčela jako vlčák. 
Na fotce poslouchám The Foster People - Houdini


Taky jsem se naučila vzepřít se mámě. O tomto šperku prohlásila, že je to laciná cetka pro cirkusačku. A já si ji přesto koupila.

P.P.S. Mluvím španělsky, ano umím. Potvrdil mi to i plavčík Mark (ach!) i dva camareros (ale jejich jména neznám, nebyli tak super :P ). Proto budou některé fotky popsány španělsky. Perdona!

P.P.P.S. Tajně jsem vyfotila plavčíka Marka z boku. Kdybyste chtěly detaily, stačí to napsat do komentu.

3 komentáře:

  1. Krásné fotky a pohodový text:) Super!

    OdpovědětVymazat
  2. moc krasny nahrdelnik


    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný post!! Už se hrozně těším až pojedu k moři :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat