neděle 2. prosince 2012

Christmas look by L´oreal Paris


Christmas look by L´oreal Paris from Petra Drapáčová on Vimeo.

Ke konci listopadu jsem se zúčastnila soutěže Best beauty blogger by L´oreal Paris. Jela jsem si do Prahy (konečně), v institutu jsem strávila skoro celý den, dostala bílou taštičku plnou nových výrobků a úkol... natočit video tutorial vánočního looku. Upřímně byla to makačka. Jak je mým zvykem tak s výsledkem nejsem spokojená. Pracovala jsem na tom celý den, bušila hlavou do zdi a málem to vzdala! 
Ačkoli to není tak úžasné skvělé jak jsme si představovala snad se vám tutorial bude líbit a pardón za ksichty jsem hrozná herečka heh. 


Tutorial Christmas look
1. Před líčením jsem si nalakovala nehty červeným lakem odstín 203 Femme Fatale, krásná červená barva. Lak jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a konečně mám tu příležitost. Malé cestovní balení, příjemný štěteček, vydrží dlouho i po 8 hodinové práci v baru wow!

2. Na vyčistěnou pleť nanesu Make up Lumi Maqigue v odstínu Rose Sand. Během léta jsem make up vůbec nepoužívala. Aby si pleť odpočinula vyzkoušela jsem pár BB creams a na zimu vždycky zkouším nový make up. Lumi mi vyhovuje, pleť se po něm nemastí, hezky voní a co je hlavní..krásně projasňuje.

3. Absolutní bomba..všichni kupovat hned teď!  Korektor Lumi Maqique odstín Dark jsem si naprosto zamilovala. Za prvé mě hrozně baví si přejíždět štětečkem po puse (připadám si pak jak malíř heh), neuvěřitelně projasní celou pleť a zakrývá i drobné nedokonalosti. Z celého balíčku, který jsem dostala od L´orealu mám právě z něj největší radost!
Nanáším kolem očí, pod obočí a na bradu, ale můžete nanášet všude podle libosti!

4. Lícní kosti zvýrazním tvářenkou Le blush Rosewood. 

5. Obočí upravím a zvýrazním hnědou tužkou Color Riche. 

6. Miluju oční linky, nepoužívám nic jiného. Ani nemůžu. Jsem hrozně citlivá na stíny, několikrát mi opuchly oči, takže se jim úspěšně vyhýbám. Použila jsem černou tužku na oči, ale spíš bych doporučila tekuté oční linky nebo linky ve fixu. Linka je přesnější a výraznější.

7. Naneseme řasenku Volume Million Lashes excess,  nanáším jen na horní řasy. Pokud zvažujete zda novou řasenku koupit/nekoupit tak Vám ji určitě doporučuju..je skvělá.

8. Obličej přepudruji pudrem True Match Miel Honey. Méně je vždycky více

9. A na závěr to nejlepší.moje závislost červená rtěnka..moc jsem si ji oblíbila, ačkoliv voní jak po staré babičce Color richie perfect red. A můj osobní tip! Používejte červenou rtěnku i na líčka..vypadá to úžasně svěže.

Mambule

15 komentářů:

  1. A co je na tom vánočního?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má mať kilo očných tieňov? Mne to s tým rúžom príde milo vianočné a jednoducho elegantné :)
      Ty si daj aj vianočné gule na uši, keď chceš ;)

      Sis

      Vymazat
  2. Celý look a samotný název vymyslel L´oreal Paris a já ho musela použít takže se obrať na ně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš na ruce tetování? Srdíčko, pokud dobře vidím... Nice!!!:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Yes!:-) A tady se o tom ani nezmíníš... Nad tetováním přemýšlím už dlouho, ale většinou chybí odvaha nebo ve chvíli, kdy by i byla, tak peníze :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy ráda nechávám takové věci v tajnosti :P a kdopak jsi vůbec? jestli se mohu zeptat :P Absolutně toho nelituju a možná přibudou další :P každopádně jdi do toho!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se ti to povedlo!:) A máš moc hezký blog, jsi strašně hezká:) A to tetování je skvělé, sama máš už 4 a plánuji další:-D Jak jednou začneš, tak nejde přestat:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tetování ne-e ...

    OdpovědětVymazat
  8. máš hezký blog :) přidala jsem se mezi tvoje čtenářky :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá giveaway :) budu moc ráda když se zúčastníša přidáš i ty mezi moje čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com , měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, narazila jsem na Váš blog díky článku s makronkama v Ostravě :) Netušila jsem, že je tady někde mají, musím je brzo taky najít :D
    Jinak moc hezký blog a škoda, že je teď tak málo postů.. Sama mám jen maličký digitálek, ale focení se zatím daří. Problém mám spíš s tím, že mě nemá kdo fotit :D pokud byste se chtěly někdy sejít, něco nafotit, ozvěte se třeba přes můj Votočvohoz: http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/49631

    Nicca, http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Bonito blog, bonito diseño, me gusta!

    vintangell.blogspot.com

    OdpovědětVymazat