středa 26. září 2012

Washington

V USA jsme vlastně byli jen týden, ale připadá mi, jako bychom stihli více věcí, než jsem udělala za celý svůj život. Člověk přece jen když má méně času, více toho zvládne. "Lidé jsou jako olivy, když je zmáčkneš, vyteče z nich nejvíc šťávy" (slova jednoho výborného právníka poté, co mi odpočítával 60min na vypracování úkolu). 
Washington byl skvělý. Troufám si říci, že byl krásnější, stylovější, voňavější a hlavně klidnější než NYC. NIC se neřešilo. Nemuseli jsme se držet pospolu v přelidněných ulicích. Jen samé sluníčko, monumenty, stromy, senátoři v oblecích, studenti z Georgetown University a neutichající touha přestěhovat se tam. 


Abych řekla pravdu, nenarazila jsem v D.C. ani na jedno auto, co by stálo méně jak milion. Ne že bych se v tom vyznala :D zkrátka oko laika. Možná to bylo tím, že jsme se pohybovali převážně v centru. A taxíky jsem nepočítala.



Zrz s Bílým domečkem. Měla jsem tu čest vidět ho zevnitř. Na letáčku..




Strašně božská botanická zahrada kousek od Capitolu.


My life is sweet like cinnamon, like a fucking dream I´m living in..




Zbožňuji svůj zlatobarevný náhrdelník z Mallorcy.


With my mum. Style in D.C.


Chinatown





Georgetown triko jsem si oblíbila. Původně mělo sloužit jen ke běhání. Začala jsem jej však nosit i normálně. Pod křivákem z Manga vypadalo skvěle.

4 komentáře:

  1. super fotky a vyzeras cool na tej prvej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Thankfulness to my father who informed me on the topic of
    this blog, this webpage is actually remarkable.

    Feel free to visit my web-site ... cellulite treatment

    OdpovědětVymazat