pátek 12. října 2012

The main role...cigarette














Photo by Anet

Už hrozně dlouho jsem toužila po fotkách s cigaretou (ikdyž nekouřím) a moje touha se ve středu splnila !
Aneb jak chci ať mě fotí tahle inspirativní, krásná žena Anet 
Její další fotky najdete TADY!

Jak se Vám líbí?


Mambule

25 komentářů:

  1. Fotografie s cigaretou jsou velice smyslné:) Moc ti to na nich sluší, paráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. Me se hlavne libi kombinace toho pruhovaneho trika s kytkama:)

    OdpovědětVymazat
  3. ta první je geniální, moc se mi líbí kompozice a taky ten kouř!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ta poslední! A cigareta ti sluší stejně tak jako rudá rtěnka:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta první fotka je nejvíc rajcovní!

    OdpovědětVymazat
  6. uuu, kate moss stara fotka na prvej! :) super, paci sa mi!!!

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky, můžu se zeptat, odkud máš ty legíny/ džíny?

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou z HM kolekce Lany del Rey ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky jsou hezké, byly by i klidně bez cigarety, sluší ti to na nich. Chtěla jsem nadšeně říct, že máš legíny z nové H&M kolekce =D a ty jsi to tady akorát napsala =).

    OdpovědětVymazat
  10. No jo, cigareta a krásná žena... to nemůže nikdy vypadat špatně. :D
    Ela

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, tento ctvrtek, rikala jsem si, ze je tam velmi mila servirka.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé ! a jak vypadáš abych věděla pro příště :P

      Vymazat
  12. bože ty jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  13. vaau fakt burtalne dobre fotky mate naozaj talent :)

    thatgirlslife.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :) hej přijde mi trochu zvláštní, že chceš fotky s cigaretou, když nekouříš... Buď kuř a pak s nimi chtěj fotky, protože tě to "vystihuje" a je to to, co k tobě patří nebo teda nekuř, ale proč pak teda ten zájem o cigarety na fotkách, když v reálu o ně nezavadíš....? Protože je to víc francouzské, víc chic a víc cool? to se mi zdá trochu podivné. Cigarety vyjadřují určitý druh elegance a šarmu (jenom určitý a zvlášť na fotkách :D sama kouřím, takže vím, že když smrdím jak popelník, asi to moc elegantní a šik nebude :D ). Btw Mambule - jsi opravdu krásná. Máš krásný obličej, výraz.... Na fotkách z tebe vyzařuje charisma.... Zrzečka mi třeba nepřijde hezká, rozhodně ne jako ty. Ale to jen tak btw, můj názor.

    OdpovědětVymazat